Galatasaray yönetiminde Dursun Özbek ve ekibine mazbata teslimi
Galatasaray’da yeniden başkan seçilen Dursun Özbek ve yönetimi mazbatalarını aldı. RAMS Park’ta gerçekleşen törende yeni dönem için görev dağılımı açıklanırken, Özbek hedeflerinin daha büyük başarılar olduğunu söyledi.
Galatasaray’da 23 Mayıs tarihinde gerçekleştirilen olağan seçimli genel kurulun ardından yeniden başkanlığa seçilen Dursun Özbek ve yönetimi, mazbatalarını düzenlenen törenle teslim aldı.
Ali Sami Yen Spor Kompleksi RAMS Park’ta yapılan törende, genel kurul divan heyeti tarafından mazbatalar takdim edildi. Sarı-kırmızılı kulüpte üst üste üçüncü, toplamda ise dördüncü kez başkanlık görevine seçilen Dursun Özbek’e mazbatasını Divan Kurulu Başkanı Ahmet Kemal Kumkumoğlu verdi.
Törende ayrıca yönetim kurulu ile birlikte denetim, sicil ve disiplin kurullarında görev alan isimlere de belgeleri teslim edildi.
Mazbata töreninin ardından konuşan Dursun Özbek, kulübün büyük bir sorumluluk taşıdığını vurguladı. 2022 yılından bu yana görevde olduklarını hatırlatan Özbek, son dört yılda yapılan çalışmaların genel kurul tarafından takdir edildiğini ve yeni dönem için yeniden görevlendirildiklerini ifade etti.
Yeni dönemin sorumluluklarını artırdığını belirten Özbek, daha büyük hedefler için çalışacaklarını ve geçmiş dönemdeki başarıların üzerine çıkmayı amaçladıklarını söyledi. Galatasaray camiasından destek beklediğini dile getiren Özbek, 2026-2028 döneminin kulüp için hayırlı olmasını temenni etti.
Törende ayrıca yönetim, denetim, sicil ve disiplin kurullarının asıl ve yedek üyelerinin listeleri de kamuoyuyla paylaşıldı.kaynak;
deneme